گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم نتیجه بازی پرتغال و فرانسه+ ویدیو خلاصه بازی و ضربات پنالتی| برد سخت امباپه نتیجه بازی اسپانیا و آلمان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان حذف شد پخش زنده بازی پرتغال و فرانسه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تخلف تازه مدیرعامل سابق استقلال| دریافت ارز، پاک کردن اسناد!

  • کد خبر: ۱۵۸۴۵۱
  • ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
تخلف تازه مدیرعامل سابق استقلال| دریافت ارز، پاک کردن اسناد!
سازمان خصوصی سازی رسما اعلام کرد فتح الله‌زاده ارز‌های مربوط به انتقال بازیکنان استقلال را دریافت کرده، اما ردی از خود در اسناد مالی باشگاه به جا نگذاشته است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تازه‌ترین افشاء گری قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی علیه فتح الله‌زاه اختصاص دارد به دریافت ارز بابت انتقال بازیکنان و به جا باقی نماندن ردی از دریافت این مبالغ ارزی! قربانزاده در این خصوص گفته: «آقای فتح الله زاده در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که بصورت مستقیم و شخصی هرگز ارز دریافت نکرده است، بررسی هیات بازرسی مالی نشان می‌دهد که ایشان شخصا ۲۳۰ هزار یورو را از صرافی شربیانی دریافت کرده و رسید داده است، اما هیچ ردی در اسناد مالی و حسابداری باشگاه وجود ندارد. درباره پرداخت حق انتقال محبی نیز باید تاکید کنم که صرفا انتقال ۹۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا تایید شده، اما هنوز از سرنوشت ۱۴۰ هزار یورو، اطلاعات و اسنادی بدست نیامده است. این در حالی است که واحد مالی باشگاه باید بصورت رسمی با یک صرافی معتبر و در قالب اسناد مالی شفاف طرف حساب می‌شد. با استمرار این وضعیت، بیم هرگونه زیان بیشتر و احتمال تولید اسناد جدید با هدف جبران این ۵ میلیارد تومان از دارایی یا تعهدات خود باشگاه افزایش می‌یابد و شایسته است که تا برگزاری مجمع، وزارت ورزش و جوانان هر چه سریعتر در این باره چاره‌ای بیندیشد. به اطلاع مردم شریف و به ویژه هواداران فوتبال می‌رساند، سازمان خصوصی سازی درخصوص احقاق حقوق باشگاه و منافع هواداران و سهامداران، هیچ مسامحه و اغماضی نخواهد داشت.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->